Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
A pillanat képe
Adeptus
(Shadowrun archetípus)
Küldd el képeslapként!
Az adeptusok mágikusan aktív személyek, akik mágikus potenciáljukat saját belső képességeik feltárására fordítják.
Nézz szét a galériában!
LI. Alanori Mini Olimpia
Gigászok lapelemzés 4. rész: Többszínű lapok
Tiltott mágia frissítés 2025. július
Beholderes HKK verseny július 19. - Versenybeszámoló
3. Yaurri felderítőverseny

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
Gigászok lapelemzés 4. rész: Többszínű lapok (34)
Tiltott mágia frissítés 2025. július (8)
Lapötletek (65144)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8317)
Beholderes HKK verseny július 19. - Versenybeszámoló (2)
HKK kérdés? (47496)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
21.10. Ha egy reakció cselekvés leírása idézési költséget említ, ott ezen a módosított idézési költséget kell érteni.
Kódex 43.7.1. Ha egy játékos egynél több ugyanolyan szabálylapot használ, ezek hatása összeadódik.
Elvileg nem, legalábbis kódex alapján:

43.7. Az ugyanolyan szabálylapok hatása nem adódik össze.
Vérmező
szabálylap

A játékosok semmilyen módon nem gyógyulhatnak és semmilyen módon nem nőhet a max. ép-jük.
Ha egy követő, vagy szabálylap miatt egy játékos több ép-vel, vagy max. ép-vel kezdené a játékot, akkor annak a követőnek/szabálylapnak ez a hatása nem érvényesül. (a többi hatása működik, nem számít megszüntetésnek)
A megtorpanás kicsit viccesebb ennél: gyakorlatilag azt tudja, hogy 6. körödben/azután megnyomva nyertél.
Ugyebár a kövi 3 kört figyeli: Ellenfél 6. köre, te 7. köröd, ellenfél 7. köre. Ezután jön a 8. köröd, de ekkor már nyertél.
Hali!

Feledés korszak mellett létre jön-e a semlegesítés?
Tisztában vagyok vele, hogy nem spec. képesség, csak azért egy megerősítés nem ártana
Hali!

Groboxon a maximális számú erőjelző van. Megfogja-e az ellenfelem laphúzását?
Mondjuk a teljesség kedvéért tegyük hozzá Szabolcs, hogy az utolsó előadás Hátrányt ad a lénynek
Szerintem arra gondolt Katu, hogy ha egy vámpírom sebzést okoz, akkor feleannyit gyógyulok a vámpír követő szerint.
Mert eredetileg inváziós lap volt, ezt felújították az örökkévalóságban, csak a drágalátos lapkeresőben nem így van fent
Az utolsó birodalom helyzín 2 vp 1 szk 1 nekron

Kijátszásakor játékba rakhatsz egy max. 3 vp idézési költségű legendás lényt a kezedből.
Minden legendás lényed idézési költsége 1 vp-vel olcsóbb és használhatják legendás képességeiket.
K, 1 zsz: Célpont játékos veszít 2 vp-t.
Nem, mivel a patkány képessége állandóan működő hatás.
1, Leírtam, hogy oké (Dupla zárójeles megjegyzés, hogy az ŐM-es dologban a Behó a szabályt módosította, itt pedig nem a szabályt módosították, hanem önkényesen nyilatkoztak 1 dologról, ami ellentmond a szabályoknak)
2, Ez pedig nem személyeskedés volt, csupán tényközlés.
Igen, elérte, hogy megmutasd az agyi szintedet.
Ami a kérdést illeti: Szerintem egy FAQ-t megérne a dolog, több szút nem fogok erre vesztegetni, elfogadom a bírói döntést, várom a döntéseket.
Grat a stílusodhoz, látszik az értelmiség
Egyrészt: Nincs FAQ, ami ezt alátámasztaná, nincs benne a szabályban és nincs benne a Kódexben sem a magyarázata.
Így dönt a Behó, ha nincs észérve?
Szóval, ami a Csábítást illeti (hogy aktiválást igénylő, vagy automatikus):

A kódex alapján: (136.0)
"Aktiválást kívánó képességek azok a képességek, amelyek használata a játékos döntésétől függ."

Tehát csak akkor aktiválást kívánó képesség, ha arról dönthetek, hogy használom-e, vagy sem.

A csábítás képesség része a +1/+1-es jelző adás? Igen, abban a szabályban lett leírva.

Magáról a képesség létrejöttéről nem dönthetek: Vagy a lopás, vagy a jelző adás mindenképpen létrejön. Csak arról dönthetek, hogy lopok-e lényt, vagy nem, ekkor viszont kapja a lény a jelzőt, tehát a képesség ugyanúgy létrejött.
A HKK Kérdés topicba írom a választ, hogy ne OFF-oljam tovább a Lapötletek fórumot.
Szerintem a következő miatt nem aktiválást kívánó:
A képesség leírása a következő: Kijátszásakor, ha akarod, egy max. X költségu célpont lény a tartalékodba kerül, mostantól te vagy a gazdája. Az esetleges rárakott lapok gazdája nem változik. Ha a csábítás egy lény képessége, és a kijátszásakor a csábításnak nem választottál célpontot, tegyél a lényre kijátszása után egy +1/+1-es erőjelzőt.

Vagyis a képesség mindenképpen működni fog, akár akarod, akár nem.
Csak arról dönthetsz, hogy:
A) eset: Lényt lopsz
B) eset: Kap a lény egy +1/+1-es jelzőt.

Elvileg ha a képességnél nem lehet dönteni arról, hogy használod-e, hanem csak arról, hogy két dolog közül mi fog történni, akkor az nem aktiválást igénylő.
Azzal azért vigyázz, hogy a csábítás nem aktiválást igénylő képesség, hanem automatikus.
1. Nyilván nem kell. Ekkor az ellen majd ad tokent, neki kell róla gondoskodni.
2. Az AK 119 alapján: "Nem játszhatok ki Vadászsarokkal Haláldémont, mivel a démonon az szerepel, hogy nem jöhet aktívan játékba. Márpedig a Vadászsarok egyből az őrposztba rakná, ami ugye aktívan játékba kerülést jelentene."
Ennek alapján a kommulatív sem ad jelzőt.
Bocsi, a 3. a 4. akart lenni, a 3.-ra a válasz, hogy van húzás fázisa, csak ugyanaz a helyzet, mint veled, ha elfogy a paklid: Nem húzol.
1. Ez csupán a saját maga által termelt lényekre vonatkozik. (valszleg)

2. Ha a saját lapja, akkor valszleg megy a semmibe, mivel nincs keze.

3. Persze, sőt az egyes képességei közben is lehet 1-1-et cselekedni.
Nyilván, csak itt nem repülő épületekről volt szó (régi Sheran és Elenios oltára)
A kijátszás utáni 2. körben.
A kijátszás utáni 1. körben a lap az Előkészítő fázis 2. szakaszában még passzív, ergo nem működik a képessége (Mert nem kijátszáskori képességről van szó)
Ezután a 3. szakaszban aktivizálódik, így a képessége ebben a körben már nem történhet meg.
1. kérdés -> Kódex 97.3
2. kérdés -> A lap azt írja, hogy kijátszásakor a kövi lap drágább. Mivel egy lap kijátszásakor már a reakciók megtörténtek a drágítás rájuk még nem vonatkozik.
A kötelék ereje szabálylap
A játék elején nevezz meg egy lény altípust!
Minden lap idézési költsége +1 vp, kivéve az ilyen altípusú lapokat és az olyan lapokat, melyeknek nevében, vagy leírásában ez az altípus szerepel.
Nyilván, az egyértelnü, hogy a dátum, idö, hely u.a., mint a kezdö ligánál, de a formátum lehetne kissé más szerintem.

Ráadásul sokaknak félrevezetö is lehet sztem
Egy apró probléma: Amikor rámegyek az Amatőr-liga versenyidőpontjaira, a kezdő ligás versenyeket hozza ki.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.